Казыбаева Айман Мелисовна

 

Email: a.kazybayeva@almau.edu.kz  

Ғылыми дәрежесі:  PhD

Академиялық лауазымы: Associate Professor

 

 

 

  • БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ:

Халықаралық Бизнес Академиясы 

Мамандығы: Маркетинг

2004-2008                                

 
   

Т. Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті, магистратура 

2010-2011    

Мамандығы: Маркетинг

 

Ғылыми дәрежесі: экономика ғылымдарының магистрі

   

Т. Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті, PhD    

Мамандығы: "Маркетинг" мамандығы бойынша PhD 6d051100

Ғылыми дәрежесі: PhD

2011-2015

Мамандығы: "Маркетинг" мамандығы бойынша PhD 6d051100

Ғылыми дәрежесі: PhD


 

Жұмыс тәжірибесі: 13 жыл

Алматы Менеджмент Университеті

 

09.08.2021 – осы уақытқа дейін

Менеджмент мектебінің деканы, Associate Professor

2019-2021 

Бағдарлама - "Маркетинг" ББ көшбасшысы, нейромаркетинг зертханасының басшысы

2017-2019 

"Менеджмент, Маркетинг, Логистика" кафедрасының меңгерушісі, нейромаркетинг зертханасының басшысы

2015-2016 

Оқыту сапасын мониторингілеу және бағалау бөлімінің бас маманы 

2015-2017 

"Менеджмент, кәсіпкерлік және Маркетинг" кафедрасының доценті

ЖШС «BRIF research group» 

 

2008-2011 

Сапалы зерттеулер бөлімінің ассистенті

 

 

ОҚЫТЫЛАТЫН ПӘНДЕР:

  • Neuromarketing
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

 

 

Зерттеу:

Жыл

Жобаның Атауы

Нәтижесі

2020

ЖШС «Magnum Cash&Carry»

Аналитикалық есеп

2021

"Олимп" КДЛ

Аналитикалық есеп

2021

Кешенді талдау жүргізу және маркетингтік стратегияны әзірлеу

Аналитикалық есеп

 

 

Жарияланымдар (шетелдік және жергілікті):

№ п/п

Еңбек атауы

 

Жұмыс сипаты

Шығу деректері

Баспа табақтарының көлемі

Бірлескен автор

1

Buyers brand perception and «brand image»

Баспа

// "VI Рысқұлов оқулары" Халықаралық ғылыми форумының материалдары. "Жаһандық қаржылық тұрақсыздық жағдайында Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жаңғыруы" халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы.- Алматы: "Экономика", 2012.– Б. 283-297.

0,9

2

Brand as an operated non-material asset of the company

Баспа

// Материалы конференции «Kazakhstan’s economy: the global challenges of development».– Bozeman: «ICET», 2012.–№2.– С.127–129.

0,2

3

Алматы қаласы тұрғындарының сыраға қатысты тұтынушылық қалауын анықтау бойынша маркетингтік зерттеу

Баспа

// "Тұран" университетінің хабаршысы.- Алматы: "Тұран", 2013.–№4 (60).– Б. 170-174.

0,2

4

Брендті басқарудың озық технологиялары

Баспа

// Қазіргі ғылыми хабаршы.- Белгород: "Руснаукітабы», 2013.–№18 (157).– С.62–68.

0,5

5

Отандық брендингтің даму перспективалары

Баспа

// Приднепровский ғылыми хабаршысы.– Днепропетровск: "Ғылым және білім", 2013.–№5 (141).– С.68–73.

0,4

6

Brand synthesis: the brand knowledge

Баспа

// Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары «Nauka i Studia».– Przemysl: «Nauka i Studia», 2013.–№19 (87).– С.45–50.

0,4

7

Тұтынушылардың брендке деген адалдығын басқаруды жетілдіру жөніндегі іс-шаралар жүйесін әзірлеу

Баспа

// Оралдың ғылым жаршысы.– Орал: «Уралнаучкнига», 2013.–№10 (89).– С.45–52.

0,8

Саткалиева Т.С.

8

Кәсіпорын брендін тиімді дамыту және басқару мүмкіндіктері

Баспа

// Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары«The Modern Science and Scholar».– Алматы: «Айтұмар», 2014.– С.64–67.

0,3

9

Integrated approach to the analysis of the effectiveness of branding

Баспа

//ҚазЭУ Хабаршысы.- Алматы: "Экономика", 2014.–№2 (98).– С.253–266.

0,6

Саткалиева Т.С.

10

Брендтің психологиялық қызметі

Баспа

// "Уәлиханов оқулары-18" халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары.- Көкшетау: "Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті", 2014.– №2.– С.340–343.

0,3

11

Қазақстан Республикасының сыра қайнату саласындағы тұтынушылық артықшылықтарды зерделеу ерекшеліктері

Баспа

// "Жібек жолы: жаһандану және интеграция жағдайындағы қатынастарды дамыту" халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары.– Семей: "Қазақ гуманитарлық-заң инновациялық университеті", 2014.–№1.– С.78–81.

0,3

12

Тұтынушылардың сыра брендтерін қабылдауын анықтау бойынша маркетингтік зерттеу

Баспа

//"Тұран" университетінің хабаршысы.- Алматы: "Тұран", 2014.– №1 (61).– С.197–201.

0,2

13

Қазақстан Республикасының сыра қайнату саласының жұмыс істеу тиімділігін және қазіргі жай-күйін талдау

Баспа

// ҚазҰУ Хабаршысы. Экономикалық Серия.- Алматы: «Қазақ университеті», 2014.–№1.– С.73–78.

0,8

14

Тұтынушылық адалдықты қалыптастыру-брендингті тиімді басқару құралы

Баспа

// Materialy X mezinarodni vedecko–prakticka conference «Dny vedy - 2014». Ekonomicke vedy. Praha: «Education and science», 2014.– С.55–62.

0,5

Саткалиева Т.С.

15

Брендинг өнімділігін талдау тәсілдері

Баспа

// Materialy X miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Naukowa przestrzen Europy- 2014»,–Przemysl: «Nauka i Studia», 2014.– С. 64–70.

0,4

Саткалиева Т.С.

16

Брендингті басқару стратегиясының тиімділігін анықтау механизмі

Баспа

// "Ғылым және Біз" III Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары.- Көкшетау:«КУАМ», 2014.–№4.– С.53–57.

0,5

-

17

Forming strategy and long-term marketing program of brand management

Баспа

// Actual problems of economics.– Киев: "біздің формат", 2014.–№6 (156).– С.227–234.

0,4

Саткалиева Т.С.

18

Economic content of management quality

Баспа

"Өзекті ғылыми әзірлемелер" ғылыми-практикалық конференциясы, 15-22 Қаңтар 2016 ж., Болгария

0,2

-

19

Origin and nature of risks

Баспа

"Қазіргі ғылыми жетістіктер" ғылыми-практикалық конференциясы, 22-30 Қаңтар 2016 ж., Чехия

0,3

Островский В.В.

20

Development of theory in project risk management

Баспа

"Ғылым және өркениет" ғылыми-практикалық конференциясы, 30 Қаңтар-07 Ақпан 2016 ж., Ұлыбритания

0,2

Островский В.В.

21

Concept of "risks in the realization of investment construction projects" and the mechanism of their management  

Баспа

"Әлемдік ғылымның стратегиялық мәселелері" ғылыми-практикалық конференциясы, 07-15 Ақпан 2016 ж., Польша 

0,3

Островский В.В.

22

The content of the risk management process in the realization of investment construction projects

Баспа

"Перспективалы ғылыми зерттеулер" ғылыми-практикалық конференциясы, 15-22 ақпан 2016 ж., Болгария

0,2

-

23

Тұтынушылық сипаттамалардың туристердің қанағаттану дәрежесіне әсерін бағалау

Баспа

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университетінің Хабаршысы, №4, 2019 ж.

0,4

Смыкова М.Р.,

Сохатская Н.П., Рахимбекова А.Е.

24

Dynamic Prices in Retail and Its Impacts on Logistics

Электрондық

VEHITS 2020, 6th International Conference on Vehicle Technology and Intelligent Transport Systems

0,6

Onur Guvenc, Kuanysh Abeshev

25

Neuromarketing approach to assessing tourism products


 

Электрондық

VIII Халықаралық ғылыми-практикалық конференция жинағы "экономикалық, қаржылық және несиелік жүйелерді дамытудың өзекті мәселелері", 9-11 қыркүйек 2020 ж.

0,6

Смыкова М.Р.,

Тхориков Б.А.

26

The Influence of Neuro-marketing Tools on Student Interest and Memory: Empirical evidence from Kazakhstan

Электрондық

37th IBIMA Conference: 30-31 May 2021, Cordoba, Spain

0,4

Onur Guvenc

27

Қазақстан Республикасының кәсіпкерлігін дамытудағы нейромаркетингтің рөлі

Баспа

"BURABAY FORUM: Қазақстанның халықаралық ынтымақтастығы/ маркетинг пен логистикадағы Digital технологиясы секциясына қатысу" атты жас ғалымдардың III Форумы жинағы.

0,4

 

28

Ұйымдағы персоналдың біліктілігін арттырудың өзекті аспектілері

Баспа

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университетінің Хабаршысы, №4, 2019 ж.

0,6

 

29

"Нейромаркетинг" оқу құралы

Баспа

 

5,9

 

 

 

Тағылымдамалар, тренингтер, курстар (соңғы 5 жылда):

Оқу орнының атауы

Басталған жылы, айы

Аяқталған жылы, айы

Мамандандыру тақырыбы

1

Еуропалық экономика мектебі, Италия

   

Халықаралық қаржы 

2

Central Bohemia University - Czech Republic, Prague 

   

International Finance, Economics and Management 

3

International center for education and Technology Алматы қ.

   

Marketing activity in International markets 

4

Т. Рысқұлов атындағы Қазақ Экономикалық Университеті, г.Алматы

   

Экономиканы талдау мен болжаудың эконометрикалық әдістері

5

Republic of Kazakhstan scientific information centre, Алматы қ.

   

The modern Science and Scholar 

6

Kaizen Center

2017

2019

Кайдзен жаттықтырушыларын даярлау бағдарламалары, диплом

7

ITC Group Бизнес Мектебі, Ресей Федерациясы, Санкт-Петербург қ.

   

Нейромаркетинг. Тұтынушыны қалай басқаруға болады

8

IE Business School

   

Market Research and Consumer Behavior

9

Томск мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті

   

Agile және Scrum жобалар мен өнімдерде жұмыс істеуде

10

University of Virginia

   

Introduction to Personal Branding

11

Copenhagen Business School

   

An Introduction to Consumer Neuroscience & Neuromarketing

12

USA, Journal of Eastern European and Central Asian Research

Маусым 2021

Тамыз 2021 

Сертификат


 

МАРАПАТТАР, ГРАНТТАР, АТАҚТАР:

2016 

SolBridge International School of Business Алғыс хат

2018 

Almaty Management University Алғыс хат

2018 

Қазақстан Республикасы Жоғары оқу орындары қауымдастығының президентінің алғыс хаты

2018 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім беру бағдарламаларын бағалау жөніндегі Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығының сарапшысы

2020

Бостандық ауданы әкімінің Алғыс хаты

2020 

Қазақстанның іскер әйелдер қауымдастығының алғыс хаты

2020 

«Ұлттық аударма бюросы» Алғыс хат

2020

ЖОО-ның үздік оқытушысы-2020, ҚР БҒМ

2021

Қазақстан Республикасы президенттік жастар кадр резервінің сарапшысы 2021