№ п/п
|
Еңбек атауы
|
Жұмыс сипаты
|
Шығу деректері
|
Баспа табақтарының көлемі
|
Бірлескен автор
|
1
|
Buyers brand perception and «brand image»
|
Баспа
|
// "VI Рысқұлов оқулары" Халықаралық ғылыми форумының материалдары. "Жаһандық қаржылық тұрақсыздық жағдайында Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жаңғыруы" халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы.- Алматы: "Экономика", 2012.– Б. 283-297.
|
0,9
|
–
|
2
|
Brand as an operated non-material asset of the company
|
Баспа
|
// Материалы конференции «Kazakhstan’s economy: the global challenges of development».– Bozeman: «ICET», 2012.–№2.– С.127–129.
|
0,2
|
–
|
3
|
Алматы қаласы тұрғындарының сыраға қатысты тұтынушылық қалауын анықтау бойынша маркетингтік зерттеу
|
Баспа
|
// "Тұран" университетінің хабаршысы.- Алматы: "Тұран", 2013.–№4 (60).– Б. 170-174.
|
0,2
|
–
|
4
|
Брендті басқарудың озық технологиялары
|
Баспа
|
// Қазіргі ғылыми хабаршы.- Белгород: "Руснаукітабы», 2013.–№18 (157).– С.62–68.
|
0,5
|
–
|
5
|
Отандық брендингтің даму перспективалары
|
Баспа
|
// Приднепровский ғылыми хабаршысы.– Днепропетровск: "Ғылым және білім", 2013.–№5 (141).– С.68–73.
|
0,4
|
–
|
6
|
Brand synthesis: the brand knowledge
|
Баспа
|
// Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары «Nauka i Studia».– Przemysl: «Nauka i Studia», 2013.–№19 (87).– С.45–50.
|
0,4
|
–
|
7
|
Тұтынушылардың брендке деген адалдығын басқаруды жетілдіру жөніндегі іс-шаралар жүйесін әзірлеу
|
Баспа
|
// Оралдың ғылым жаршысы.– Орал: «Уралнаучкнига», 2013.–№10 (89).– С.45–52.
|
0,8
|
Саткалиева Т.С.
|
8
|
Кәсіпорын брендін тиімді дамыту және басқару мүмкіндіктері
|
Баспа
|
// Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары«The Modern Science and Scholar».– Алматы: «Айтұмар», 2014.– С.64–67.
|
0,3
|
–
|
9
|
Integrated approach to the analysis of the effectiveness of branding
|
Баспа
|
//ҚазЭУ Хабаршысы.- Алматы: "Экономика", 2014.–№2 (98).– С.253–266.
|
0,6
|
Саткалиева Т.С.
|
10
|
Брендтің психологиялық қызметі
|
Баспа
|
// "Уәлиханов оқулары-18" халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары.- Көкшетау: "Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті", 2014.– №2.– С.340–343.
|
0,3
|
–
|
11
|
Қазақстан Республикасының сыра қайнату саласындағы тұтынушылық артықшылықтарды зерделеу ерекшеліктері
|
Баспа
|
// "Жібек жолы: жаһандану және интеграция жағдайындағы қатынастарды дамыту" халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары.– Семей: "Қазақ гуманитарлық-заң инновациялық университеті", 2014.–№1.– С.78–81.
|
0,3
|
–
|
12
|
Тұтынушылардың сыра брендтерін қабылдауын анықтау бойынша маркетингтік зерттеу
|
Баспа
|
//"Тұран" университетінің хабаршысы.- Алматы: "Тұран", 2014.– №1 (61).– С.197–201.
|
0,2
|
–
|
13
|
Қазақстан Республикасының сыра қайнату саласының жұмыс істеу тиімділігін және қазіргі жай-күйін талдау
|
Баспа
|
// ҚазҰУ Хабаршысы. Экономикалық Серия.- Алматы: «Қазақ университеті», 2014.–№1.– С.73–78.
|
0,8
|
–
|
14
|
Тұтынушылық адалдықты қалыптастыру-брендингті тиімді басқару құралы
|
Баспа
|
// Materialy X mezinarodni vedecko–prakticka conference «Dny vedy - 2014». Ekonomicke vedy. Praha: «Education and science», 2014.– С.55–62.
|
0,5
|
Саткалиева Т.С.
|
15
|
Брендинг өнімділігін талдау тәсілдері
|
Баспа
|
// Materialy X miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Naukowa przestrzen Europy- 2014»,–Przemysl: «Nauka i Studia», 2014.– С. 64–70.
|
0,4
|
Саткалиева Т.С.
|
16
|
Брендингті басқару стратегиясының тиімділігін анықтау механизмі
|
Баспа
|
// "Ғылым және Біз" III Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары.- Көкшетау:«КУАМ», 2014.–№4.– С.53–57.
|
0,5
|
-
|
17
|
Forming strategy and long-term marketing program of brand management
|
Баспа
|
// Actual problems of economics.– Киев: "біздің формат", 2014.–№6 (156).– С.227–234.
|
0,4
|
Саткалиева Т.С.
|
18
|
Economic content of management quality
|
Баспа
|
"Өзекті ғылыми әзірлемелер" ғылыми-практикалық конференциясы, 15-22 Қаңтар 2016 ж., Болгария
|
0,2
|
-
|
19
|
Origin and nature of risks
|
Баспа
|
"Қазіргі ғылыми жетістіктер" ғылыми-практикалық конференциясы, 22-30 Қаңтар 2016 ж., Чехия
|
0,3
|
Островский В.В.
|
20
|
Development of theory in project risk management
|
Баспа
|
"Ғылым және өркениет" ғылыми-практикалық конференциясы, 30 Қаңтар-07 Ақпан 2016 ж., Ұлыбритания
|
0,2
|
Островский В.В.
|
21
|
Concept of "risks in the realization of investment construction projects" and the mechanism of their management
|
Баспа
|
"Әлемдік ғылымның стратегиялық мәселелері" ғылыми-практикалық конференциясы, 07-15 Ақпан 2016 ж., Польша
|
0,3
|
Островский В.В.
|
22
|
The content of the risk management process in the realization of investment construction projects
|
Баспа
|
"Перспективалы ғылыми зерттеулер" ғылыми-практикалық конференциясы, 15-22 ақпан 2016 ж., Болгария
|
0,2
|
-
|
23
|
Тұтынушылық сипаттамалардың туристердің қанағаттану дәрежесіне әсерін бағалау
|
Баспа
|
Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университетінің Хабаршысы, №4, 2019 ж.
|
0,4
|
Смыкова М.Р.,
Сохатская Н.П., Рахимбекова А.Е.
|
24
|
Dynamic Prices in Retail and Its Impacts on Logistics
|
Электрондық
|
VEHITS 2020, 6th International Conference on Vehicle Technology and Intelligent Transport Systems
|
0,6
|
Onur Guvenc, Kuanysh Abeshev
|
25
|
Neuromarketing approach to assessing tourism products
|
Электрондық
|
VIII Халықаралық ғылыми-практикалық конференция жинағы "экономикалық, қаржылық және несиелік жүйелерді дамытудың өзекті мәселелері", 9-11 қыркүйек 2020 ж.
|
0,6
|
Смыкова М.Р.,
Тхориков Б.А.
|
26
|
The Influence of Neuro-marketing Tools on Student Interest and Memory: Empirical evidence from Kazakhstan
|
Электрондық
|
37th IBIMA Conference: 30-31 May 2021, Cordoba, Spain
|
0,4
|
Onur Guvenc
|
27
|
Қазақстан Республикасының кәсіпкерлігін дамытудағы нейромаркетингтің рөлі
|
Баспа
|
"BURABAY FORUM: Қазақстанның халықаралық ынтымақтастығы/ маркетинг пен логистикадағы Digital технологиясы секциясына қатысу" атты жас ғалымдардың III Форумы жинағы.
|
0,4
|
|
28
|
Ұйымдағы персоналдың біліктілігін арттырудың өзекті аспектілері
|
Баспа
|
Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университетінің Хабаршысы, №4, 2019 ж.
|
0,6
|
|
29
|
"Нейромаркетинг" оқу құралы
|
Баспа
|
|
5,9
|
|