Оразгалиева Элмайра Болатбековна

 

Email: elmaira.orazgaliyeva@gmail.com

 

Ғылыми дәрежесі: PhD (2019)

 

Академиялық лауазымы: Researcher

 

 

 

 

 

  • БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ:

Қазақ Ұлттық 

Педагогикалық университеті 

Абай 

"Маркетинг және коммерция" мамандығы

2000-2004

біліктілігі " маркетолог, маман 

коммерция бойынша"

   

Алматы Экономика және статистика академиясы, магистратура

мамандығы 6m051100-Маркетинг

2013- 2015

экономика ғылымдарының магистрі

   

Нархоз университеті, докторантура

мамандығы «6D051100-Маркетинг» 

2016- 2019

Ғылыми дәрежесі: маркетинг мамандығы бойынша PhD

 

 

Жұмыс тәжірибесі: 17 жыл

Алматы Менеджмент Университеті 

01.09.2019 –осы уақытқа дейін

 

Бағдарлама жетекшісі "Маркетинг" ББ, менеджмент мектебінің Assistant Professor

   

Қазақ Еңбек және Әлеуметтік Қатынастар Академиясы

2020-2021

 

PhD, "Экономика және бизнес" кафедрасының доценті

2019- 2020

"Экономика және бизнес" кафедрасының меңгерушісі

   

Нархоз университеті, докторантура

2016- 2019

Докторант 

   

Т. Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті

2014-2015

"Маркетинг" кафедрасының аға оқытушысы

   

Қазақ Ұлттық 

Педагогикалық университеті 

Абай  

2004 - 2014 

оқытушы, кафедраның аға оқытушысы 

"Маркетинг"

 

 

ОҚЫТЫЛАТЫН ПӘНДЕР: 

  • Маркетинг
  • Маркетингтік зерттеулер 
  • Іс-шара маркетингі
  • Инновациялық маркетинг
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

 

 

Зерттеу:

Жыл

Зерттеу Атауы

Нәтижесі

2016-2019

ҚР фармацевтикалық кәсіпорындарының бәсекелестік артықшылықтарын маркетингтік басқару 

Докторлық диссертация 


 

Жарияланымдар (шетелдік және жергілікті):

Оқу құралдары

1.Инновациялық жобаларды басқару, 2020

2.ҚР өндірісінің экономикалық даму жүйесіндегі маркетингтің рөлі, 2020

Халықаралық рецензияланатын ғылыми басылымдардағы жарияланымдар

1. Journal of Applied Economic Sciences, Volume XIII Issue 7(61) Winter 2018, ISSN-L 1843 – 6110, ISSN 2393 – 5162, «Marketing Management of the Competitive Advantages of Pharmaceutical Companies»

   

Уәкілетті орган (ККСОН)ұсынған ғылыми журналдардағы жарияланымдар 

1. "Статистика, есеп және аудит" тоқсан сайынғы ғылыми-практикалық журнал, 3 (78) 2020 ж., "content analysis of clients motivation factors to apply the servitization strategy in the industrial market of Kazakhstan"

2. "ҚазҰУ Хабаршысы", Экономикалық серия, 4 (126) 2018 ж., " the theoretical aspects of competitive advantages as an object of marketing management»

3. "Статистика, есеп және аудит" тоқсан сайынғы ғылыми-практикалық журнал, 1 (68) /2018, "Фармацевтикалық өнім өндірушісі отандық кәсіпшіліктің бескелестік артықтары"

4. "Статистика, есеп және аудит" тоқсан сайынғы ғылыми-практикалық журнал, 1 (64) / 2017, "Қазақстанның фармацевтикалық саласының негізі көрсеткіштерін талдау"

Конференциялардағы мақалалар (республикалық және халықаралық)

1. Бәсекелестік артықшылықты маркетингтік басқарудың теориялық тәсілдері, 2018 ж 

2.Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылығы ретінде фармацевтикалық нарықта тұтынушылар мен делдалдардың адалдығын қалыптастыру,2018

 

 

Тағылымдамалар, тренингтер, курстар (соңғы 5 жылда):

Оқу орнының атауы

Басталған жылы, айы

Аяқталған жылы, айы

Мамандандыру тақырыбы

1

Халықаралық бизнес университеті, Алматы қ.

Маусым 2021

Маусым 2021

Біліктілікті арттырудың жазғы оқу-әдістемелік мектебі шеңберінде" жоғары оқу орындарында білім беру қызметтерін іске асырудың тиімділігін арттыру". (72 сағат)

2

Мемлекеттік басқару университеті, РФ, Мәскеу. Тақырып бойынша біліктілікті арттыру курсы 

қаңтар 2020

қаңтар 2020

"Салалық Маркетинг, маркетингтік коммуникацияларды басқару" (72 сағат)

3

SolBridge Халықаралық Бизнес Мектебі, Оңтүстік Корея, Теджон

Мамыр 2018 

Маусым 2018

"Зерттеу әдіснамасындағы жаңа тәсілдер мен әдістер" бағдарламасы бойынша Сертификат (80 сағат)

4

Сантьяго-де-Компостела университеті, Испания, Сантьяго-де-Компостела,

Маусым 2017

Шілде 2017

"Scientific Research Internship Program" бағдарламасы бойынша Сертификат (60 сағат)