Оқу құралдары
|
1.Инновациялық жобаларды басқару, 2020
|
2.ҚР өндірісінің экономикалық даму жүйесіндегі маркетингтің рөлі, 2020
|
Халықаралық рецензияланатын ғылыми басылымдардағы жарияланымдар
|
1. Journal of Applied Economic Sciences, Volume XIII Issue 7(61) Winter 2018, ISSN-L 1843 – 6110, ISSN 2393 – 5162, «Marketing Management of the Competitive Advantages of Pharmaceutical Companies»
|
|
|
Уәкілетті орган (ККСОН)ұсынған ғылыми журналдардағы жарияланымдар
|
1. "Статистика, есеп және аудит" тоқсан сайынғы ғылыми-практикалық журнал, 3 (78) 2020 ж., "content analysis of clients motivation factors to apply the servitization strategy in the industrial market of Kazakhstan"
|
2. "ҚазҰУ Хабаршысы", Экономикалық серия, 4 (126) 2018 ж., " the theoretical aspects of competitive advantages as an object of marketing management»
|
3. "Статистика, есеп және аудит" тоқсан сайынғы ғылыми-практикалық журнал, 1 (68) /2018, "Фармацевтикалық өнім өндірушісі отандық кәсіпшіліктің бескелестік артықтары"
|
4. "Статистика, есеп және аудит" тоқсан сайынғы ғылыми-практикалық журнал, 1 (64) / 2017, "Қазақстанның фармацевтикалық саласының негізі көрсеткіштерін талдау"
|
Конференциялардағы мақалалар (республикалық және халықаралық)
|
1. Бәсекелестік артықшылықты маркетингтік басқарудың теориялық тәсілдері, 2018 ж
|
2.Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылығы ретінде фармацевтикалық нарықта тұтынушылар мен делдалдардың адалдығын қалыптастыру,2018
|