Каргабаева Сауле Толеуовна

 

Email: s.kargabayeva@almau.edu.kz

Ғылыми дәрежесі: экономика ғылымдарының кандидаты

Академиялық лауазымы:  Assistant Professor

 

 

 

БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ:

Ы.Алтынсарин атындағы педагогикалық училище

1989-1993

Мамандығы: бастауыш сынаптарда сабақ беру

Біліктілігі: бастауыш сыныптардың мұғалімі, мектеп психологы

 

Қазақ Мемлкеттік Басқару Академиясы (Нархоз)    

1993-1997                                 

Мамандығы: Маркетинг және коммерция

Біліктілігі: экономист маркетолог

Қ.А.Яссауи атындағы Халықаралық қазақ

түрік университетінің аспирантурасы

2003-2006

Мамандығы: Экономикалық әлеуметтану

 

 

 Жұмыс тәжірибесі: 23 жыл

Алматы Менеджмент Университет, Алматы қ.

01.09.2023 – қазіргі уақытқа дейін

Менеджмент мектебіеің профессор ассистенті

Халықаралық туризм және қонақжайлылық университеті, Түркістан қ.

01.09.2022- 01.09.2023

«Қонақжайлылық» кафедрасының менгрушісі, қауымдастырылған профессор м.а.

Әль-Фараби Қазақ ұлттық универистеті, Алматы қ.

01.09.2020 – 01.09.2022

«Бизнес технологиялар» кафедрасының доценті

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлемдік тілдер университеті, Алматы қ.

01.09.2016 – 01.09.2020

«Менеджмент және маркетинг» кафедрасының доценті

Әль-Фараби Қазақ ұлттық универистеті, Алматы қ.

01.09.2015 – 01.09.2016

«Менеджмент және маркетинг» кафедрасының доценті

Халықаралық Бизнес Академиясы, Алматы қ.

01.09.2011 – 01.09.2015

«Экономика және Логистика», «Менеджмент және кәсіпкерлік» кафедрасының доценті

Халықаралық Бизнес Университеті, Алматы қ

01.09.2010 – 01.09.2011.

«Менеджмент» кафедрасының доценті

Қ.А.Яссауи атындағы Халықаралық қазақ

түрік университетінің, Түркістан қ.

01.09.2003 – 01.09. 2010

«Менеджмент және маркетинг» кафедрасының аға оқытушысы

«Алматы» Қаржы−Экономикалық орталық «Казакстан темiр жолы» РМК, Алматы қ.

2001 – 2002

Экономикалық жоспарлау және жобалау бөлімінің инженер-экономисті

Еңбек және Әлеуметтік Қатынастар Академиясы, Түркістан қ.

1998 – 2001

«Экономикалық теория» кафедрасының оқытушысы

 

 

ОҚЫЛАТЫН ПӘНДЕР:

  • Персоналды басқару
  • Тұтынушыларың мінез құлығы
  • Жеке брендинг
  • Маркетингтік зерттеулер
  • Басқару психологиясы
  • Маркетингті басқару
  • Маркетинг

 

Жарияланымдар (шетелдік және жергілікті):

Қазақстандық және халықаралық конференциялар және журналардар басылымдарында, Scopus и Web of Science индекстелетін басылымларда 75 жуық басылымдар жарияланған.

Scopus және Web of Science журналдарында:

Formation of superflexible companies in Kazakhstan. Academic Journal of Interdisciplinary Studies www.richtmann.org E-ISSN 2281-4612 ISSN 2281-3993 Vol 12 No 3 2023 1 Research Article © 2023 Rincón-Guio et al. This is an open access article licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/)

Case study " Improving Marketing for the Healthy Dietary Food in Kazakhstan: a case of Khlebtsy of the “Ayam” company"

Рецензияланған халықаралық журналдар мен конференциялар жинақтарында:

Models and principles of constructing superflexible companies’’// International conference on business and economics (ICBE 2016) //Jul 07-09, 2016, 331-333

От социального партнерства к межведомственному взаимодействию. \\ Международная научно-методическая конференция «Творчество без границ»- Екатеринбург, 2021 год.

Использование современных технологий в предоставлении краеведческой информации. \\ Международная научно-методическая конференция «Цифровизация в краеведении». – Киев, 2021 год

Экономика замкнутого цикла оборота отходов производства и потребления с учетом возможностей использования цифровой экономики «Цифровая и зеленая экономика: глобальные вызовы и проблемы». \\ МЕЖДУНАРОДНАЯ НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКАЯ  КОНФЕРЕНЦИЯ  - 29 апреля 2021 г., Москва, Россия.

Соңғы бес жылдағы қазақстандық басылымдар:

Маркетингті басқару. Оқу құрал Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ ғылыми кеңесімен ұсынылған. Оқу құрал. Алматы, 2018

The necessity of forming superflexible companies in Kazakhstan. Вестник КазНУ имени аль-Фараби, серия экономическая, №1, 2019

Международный туризм как одно из направлений реализации модели инклюзивного развития. Вестник КарУ серия. «Экономика» №2 (110)-2023 г.

Жобаларды басқару. Оқу құрал. Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ ғылыми кеңесімен ұсынылған. Алматы, 2019 ж.

Маркетингтік зерттеулер. Оқу құрал. Әль-Фараби атындағы ҚазҰУ ғылыми кеңесімен ұсынған. Оқу құрал. Алматы, 2021 ж.

Маркетингтік технологиялар. Оқу құрал. Әль-Фараби атындағы ҚазҰУ ғылыми кеңесімен ұсынған. Алматы, 2023 ж.

 

 Тағылымдамалар, тренингтер, курстар (соңғы 5 жылда):

Оқу орнының атауы

Басталған жылы, айы

Аяқталған жылы, айы

Мамандандыру тақырыбы

1

АҚШ ғылыми тағылымдама

Haas Business School UC Berkeley

02.02.2013

29.10.2013

Педагогикалық диагностика, білім сапасын бағалау және басқару

2

ТОО «CJ brand Company»

03.10.2022

28.10.2022

«Сервис Стандартының негіздері»

3

Almaty Management University

12.12.2022

28.12.2022

Білім берудегі менеджмент» аясында «Студенттердің мүмкіндіктерін, оның ішінде академиялық ұтқырлықты, дуалды білім берудің қос дипломдық бағдарламаларын кеңінен іске асыру үшін қолайлы академиялық орта құру

4

University of Illinois, США, Урбана Шампейн, Білім беру платформасы Coursera

20.04.2023

25.05.2023

Leading Teams: Developing as a Leader

5

Dokumentolog

02.05.2023

15.05.2023

Dokumentolog электрондық құжат айналымы және бизнес процесстерді автоматтандыру жүйесінде жұмыс жасау бойынша

6

Халықаралық туризм және қонақжайлылық университеті

22.02.2023

24.02.2023

ISO 21001:2018 сәйкес білім беру ұйымдары үшін Менеджмент Жүйесін әзірлеу және енгізу

7

Халықаралық туризм және қонақжайлылық университеті

15.05.2023

26.06.2023

Педагогикалық шеберхана

8

Әль-Фараби атындағы ҚазҰУ

17.05.2021

29.05.2021

Оқыту әдістемесі және білім беруді бағалау»

9

Al-Farabi Kazakh National University

22.11.2021

20.12.2021

Writing and Publishing a Scientific Research Pape

10

Caspian University жеке және кәсіби өсу орталығы

3.03.2022

17.03.2022

«Инклюзивті білім беруді дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері»

11

Курсы Виолеты Красавской

2.11.2020

4.11.2020

Маркетолог. Мощный старт

12

Транзиттік Экономика ғылыми -тәжірибелік журнал

08.10.2019

22.10.2019

Маркетингтік жоспарлау, бюджеттеу және жобалау

13

Кәсіби бухгалтер альянсы

4.03.2019

29.03.2019

Өзгермелі кезеңде топтарды басқарудың шығармашылық стратегиялары

 

 

 МАРАПАТТАР, ГРАНТТАР:

2023

 

2023

 

 

 

2019

 

 

2018

 

2018

 

 

2018

Облыстың қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуына қосқан елеулі үлесі үшін Д.Сатыбалды Түркістан облысы әкімінен алғыс хат

Благодарственное письмо за укрепление и развитие сотрудничества между вузами и подготовку студентов к межвузовскому конкурсу студенческих проектов «Акулы бизнеса» среди студентов высших учебных заведений РК от ректора международного инженерно-технологического университета Сарсенбекова Г.А.

Благодарность за большой личный вклад в становлении и воспитании будущих профессионалов и высокие организаторские способоности от ректора КНУ им.Ж.Баласагына Садыкова К.Ж. (Бишкек, Республика Кыргызстан)

Грамота за плодотворный труд в подготовке высококвалифицированных кадров и достигнутые успехи в профессиональной деятельности в 2017-2018 учебном году.

Благодарность за подготовку команды, занявшей 1 место в региональной межвузовской олимпиаде по специальности «Маркетинг» от ректора КазУМОиМЯ имени Абылай хана академика НАН РК С.С.Кунанбевой

2018 ж. 7 тамыз аралығында 30 қыркүйек  «Рухани жаңғыру: қазақ тілінде 100 кітап» бағдарламасына қазақ тілінде «An introduction to Human Resource Management» by Nick Wilton, «Адами ресурстарды басқаруға кіріспе, Ник Уилтон» онлайн курсын дайындауға қатыстым (https://openu.kz/courses/hr-menedzhmenteke-krspe )

2013

Ғылыми тағылымдамаға Болашак бағдарламасының гранты