«Маркетинг» білім беру бағдарламасы
Біз заманауи әдістерді қолданамыз
Білім беру бағдарламасы заманауи оқу құралдарымен, оқулықтармен және электрондық ресурстармен, нейромаркетинг зертханасымен, жоғары білікті профессорлық-оқытушылық құраммен, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым жүйесінде танымал қайраткерлермен және шетелдік жоғары оқу орындарының оқытушыларымен, маркетинг саласындағы тәжірибешілермен жабдықталған.
Оқытудың артықшылықтары
Бұл бағдарлама нейромаркетинг зертханасының жұмысын қарастырады. Нейромаркетинг зертханасы бейнекамерамен, микрофонмен және Tobii Eye Glasses 2 мобильді көзді бақылау жүйесімен жабдықталған, ол тұтынушылардың әртүрлі брендтер мен брендтерді қабылдауы туралы объективті мәліметтер береді және шешім қабылдау процесіне әсер ететін жасырын факторларды анықтауға мүмкіндік береді. Зертхана бизнес үшін талдау мен сараптамалық қорытындылардың нейробиологиялық құралдарын қолдана отырып, қолданбалы зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді. Бұл жобаның ҚР-да баламасы жоқ.
Оқыту тілі: қазақ, орыс, ағылшын
Оқу мерзімі:
6B04104 Маркетинг, күндізгі оқу түрі - 4 жыл
6B04113 Маркетинг, күндізгі оқу нысаны (ТжКБ, НЗМ базасында) - 3 жыл
6B04114 Маркетинг, қашықтықтан оқыту түрі (екінші жоғары білім негізінде) - 2 жыл
6B04115 Маркетинг, қашықтықтан оқыту нысаны (ТжКБ базасында) - 3 жыл
«Маркетинг» білім беру бағдарламасының миссиясы: Біз жаңа форматтағы мамандарды даярлауда инновацияларды қолдана отырып, Қазақстандағы дәстүрлі маркетингке деген көзқарасымызды өзгертеміз
Білім беру бағдарламасының мақсаты: Маркетинг саласында өзіндік қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, зерттеу дағдылары, инновациялық құралдары мен ақпараттық технологиялары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
Бітірушілердің оқу бітіргеннен кейінгі қызмет саласы:
Маркетинг маманы | Честер Беннингтон маркетинг әлемінде |
Маркетолог-талдаушы | Маркетингтік талдаудың Йода шебері |
Бренд менеджері | сауда маркаларының әлеуетін ашатын профессор Ксавье |
SMM маманы | Қазіргі Джозеф Пулитцер, нейрокопирайтингті меңгерген |
Таргетолог | Мақсатты іздеу үшін Сауронның көзі |
Нейромаркетолог | Тұтынушылар санасының иесі |
Білім беру траекториялары:
- Нейромаркетолог (Neuromarketing) – маркетинг, когнитивтік психология және нейрофизиология салаларындағы әзірлемелерді қолдана отырып, эмоцияларға және осы әсерге мінез-құлық реакцияларына әсер ету үшін жеткілікті білімі мен дағдылары бар тұтынушылардың мінез-құлқын зерттейтін маман.
- SMM маманы (Social Media Marketing) – әлеуметтік желілерде тауарды немесе қызметті кешенді жылжытуды жоспарлауға және іске асыруға қабілетті креативті, стратегиялық ойлайтын маман.
Осы бағдарламаның түлектері мыналарды көрсете алады:
- тұтынушылардың офлайн және онлайн мінез-құлқын басқару;
- психология мен нейромаркетингтің заманауи әдістерін қолдана отырып, тұтынушылардың түсініктерін табу және құндылық ұсыныстарын жасау;
- SMM стратегиясын, мазмұн жоспарын жасаңыз;
- медиа оқиғалар мен ивенттерді әзірлеу және өз бетінше іске асыру;
- Instagram және Youtube платформаларында жеке бренд пен жеке блог құру;
- сауда-маркетинг іс-шараларын ұйымдастыру;
- сатуды басқару;
- ұмтылған кезде-дайын портфолиосы бар сенімді маркетолог болу.
Негізгі пәндер:
Тұтынушылардың мінез-құлқы: пән түпкілікті тұтынушының мінез-құлқының ерекшеліктерін және оның мінез-құлқын басқару тәсілдерін зерделеуге; тұтынушының мінез-құлық үлгілерін құруға; тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушының мінез-құлқын бағалау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.
Нейромаркетинг: пән тұтынушының шешім қабылдау процесіне сыртқы және ішкі қоздырғыштардың әсерін анықтауға мүмкіндік береді; нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу; бәсекеге қабілетті өнімді жасау және құру үшін нейромаркетингтік гипотезаларды әзірлеу, түсіндіру және тестілеу.
Ивент маркетинг: пән event-маркетингтің мәнін, қағидаттары мен функцияларын зерделеуге; event-маркетингтің қолданыстағы технологияларын талдау дағдыларын алуға; қызметтерді жылжыту ерекшеліктерін анықтауға; медиалық оқиғаны әзірлеу және іске асыруға мүмкіндік береді.
Trade Markeing: пән сауда маркетингінің негізгі құралдары туралы білім алуға мүмкіндік береді. Сауда-маркетинг іс-шараларын ұйымдастыра білу. Сату маркетингі сияқты кәсіпорын қызметінде сауда маркетингі құралдарын пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру. Сауда алаңының аумағын сегменттеу. Сауда-маркетинг бөлімінің функциялары. Trade promotion: ұйымдастыру әдістері мен ерекшеліктері. Алдын-ала сату тапсырыстарды алдын-ала жинау және клиенттерге кейіннен жеткізу жүйесі бойынша сатуды ұйымдастыру әдісі ретінде.
Self branding және блогинг (Sandwich course) /жарнама психологиясы: бұл пән брендтің жеке психологиялық және әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары арқылы жеке брендті орналастыру дағдыларын дамытуға, Тапсырыс берушінің мақсаттары мен талаптарына сәйкес әлеуметтік желілерді және басқа да қоғамдық сайттарды қолдана отырып жеке имиджді қалыптастыруға арналған. Instagram, Youtube платформасында өз блогыңызды құру және жүргізу.
Негізгі оқытушылар:
Абдунурова Асем Абдунуровна, ғылым магистрі, аға оқытушы
Әшімов Арсен, ғылым магистрі, аға оқытушы
Долаев Мирас Асхатұлы, ғылым магистрі, аға оқытушы
Қазыбаева Айман Мелисовна, PhD, доцент
Камаладин Дина Боратовна, ғылым магистрі, «Qamalladin Media» маркетинг жөніндегі директоры
Onur Guvenc, МВА, аға оқытушы
Проценко Елена Александровна, б.ғ. к., доцент, «Unlimited services» ЖШС бас директоры
Сайлыбаева Айжан Базарбаевна, оқытушы
Смыкова Мадина Раисовна, Э.ғ. к., асс. профессор
Сохатская Наталья Павловна, Э. ғ. к., доцент
Тхориков Борис Александрович, с. ғ. к., доцент
Халов Андрей Петрович, «Рояль Кусто» брендингтік компаниясының негізін қалаушы және директоры