Content, Marketing and Data Analysis

«Content, Marketing and Data Analysis» білім беру бағдарламасы контент, маркетинг және деректерді талдау салаларындағы білім мен дағдыларды біріктіреді, студенттерге цифрлық салада табысты мансап құру, сондай-ақ инновациялық жобаларды құру және пайдаланушы тәжірибесін түрлендіру үшін бірегей құралдарды ұсынады.

Білім беру бағдарламасының артықшылықтары: "Content, Marketing and Data Analysis" білім беру бағдарламасы бойынша оқыту студенттерге үш негізгі бағыт IT, Маркетинг және Медиа бойынша білім мен дағдыларды біріктіретін интеграцияланған тәсілдің арқасында бірегей артықшылықты қамтамасыз етеді. Бұл оларға заманауи еңбек нарығына қатысты жан-жақты дағдыларды меңгеруге және оларды тәжірибе жүзінде табысты қолдануға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, кәсіпкерлік әлеуетті және инновациялық жобаларға дайындықты дамыту.

Оқыту тілі: орыс

Оқу мерзімі: 
6В04109 Content , Marketing and Data Analysis (Marketing), күндізгі оқу түрі - 3 жыл
6В0410 Content , Marketing and Data Analysis (Marketing), күндізгі оқу нысаны (ТжКБ базасында) - 2 жыл

«Content, Marketing and Data Analysis» білім беру бағдарламасының миссиясы: цифрлық маркетинг және деректерді талдау саласындағы болашақ көшбасшыларды қалыптастыруда және шабыттандыруда, оларға инновациялық мазмұнды құруда және тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуде жоғары деңгейдегі білім мен дағдыларды қамтамасыз етуге бағытталған. Біз студенттерді озық тәжірибелер мен технологияларды пайдалана отырып, идеяларды жүзеге асыра алатын, құндылық жасай алатын және бизнес ландшафтын өзгерте алатын табысты мансапқа дайындай отырып, шығармашылық ойлау мен талдау қабілеттерін дамытуға тырысамыз.

Білім беру бағдарламасының мақсаты: Креативті контент, деректерді талдау және цифрлық маркетинг бойынша білімі бар, әртүрлі салалардың тоғысында инновациялық жобаларды іске қосуға және пайдаланушылар үшін жаңа трансформациялық тәжірибе жасауға қабілетті білімді мамандарды даярлау. 

Оқуды бітіргеннен кейінгі түлектердің қызмет саласы: 

Маркетингтік талдаушы: Деректерді талдау, нарықты және тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу, маркетингтік науқан стратегияларын құру.

Контент-маркетинг бойынша маман: Аудиторияны тарту және сақтау үшін сапалы мазмұнды әзірлеу және жасау.

Өнім менеджері: Өнімнің өмірлік циклін басқару, нарықты талдау, тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтау.

Әлеуметтік медиа талдаушысы: Әлеуметтік желілердегі белсенділікті бақылау және талдау, брендтің желіде болуының стратегияларын әзірлеу.

Осы бағдарламаның түлектері көрсете алады: 

  • Ақпараттандырылған маркетингтік шешімдер қабылдау үшін деректерді жинау, өңдеу және талдау мүмкіндігі.
  • Мәтінді, графиканы, бейнелерді және басқа пішімдерді қоса алғанда, онлайн платформалар үшін креативті және тартымды мазмұнды әзірлеу дағдылары.
  • SEO, контент маркетингі, әлеуметтік медиа жарнамасы және контекстік жарнаманы қоса алғанда, цифрлық маркетингтің заманауи әдістері мен құралдарын білу.
  • Маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалау және деректер негізінде есептерді құру мүмкіндігі.
  • Стратегияны анықтауды және өнімді дамытуды жоспарлауды қоса алғанда, өнімнің өмірлік циклін басқару дағдылары.
  • Әлеуметтік медиа платформаларын білу және оларда маркетингтік қызметті құру және басқару дағдылары.
  • Маркетинг пен деректерді талдаудың әртүрлі салаларындағы білімді біріктіру арқылы жобаларға қатысу мүмкіндігі.
  • Маркетинг пен контент стратегияларында инновациялық және креативті шешімдерді ұсынуға дайын болу.

Негізгі пәндер:

SMM & content marketing:  Пән студенттерді әлеуметтік медиа маркетингінің (SMM) және контент маркетингінің стратегиясын құруға үйретеді. Тренинг барысында студенттер сату шұңқырын құруды, интернет-маркетинг арналарының тиімділігін талдауды және брендті әлеуметтік желілерде болуға дайындауды үйренеді.  Сондай-ақ студенттерге әлеуметтік медиа маркетингінде құзыреттіліктерді дамытуға және табысты онлайн жылжыту үшін сапалы мазмұнды жасауға көмектеседі.

Тұтынушылардың мінез-құлық психологиясы:  Пән студенттерді тұтынушы тәжірибесін талдауға және түсінуге, соның ішінде Тұтынушыға саяхат картасын құруға және Тұтынушы тәжірибесін үйренуге үйретеді. Студенттер сонымен қатар тұтынушылардың шешім қабылдауына әсер ететін психологиялық аспектілерді зерттейді және тұтынушылардың адалдығын бағалау және басқару үшін GAP талдауы және NPS сияқты құралдарды пайдаланады.

Community advertising tools: Пән студенттердің жарнамалық бюджетті басқаруды, жарнамалық науқандарды құруды, аудиториялар мен креативтілерді оңтайландыруды және тестілеуді, сондай-ақ конверсиялар мен трафик деңгейінде жарнамалық іс-шаралардың нәтижелерін талдауды қоса алғанда, желідегі контентті жылжыту әдістері туралы дағдылары мен білімдерін дамытады.

Бренд менеджмент: Пән студенттерге брендтің стратегиялық платформасын әзірлеу, оның ішінде оның құндылықтарын анықтау, бренд тарихын құру (әңгімелеу) және оның имиджі мен нарықтағы беделін басқару бойынша дағдылар мен білімдерді меңгеруге мүмкіндік береді.

Коммуникациялардың маркетингтік арналары: Пән брендті ілгерілету үшін креативті маркетингтік науқандарды құруды, ресурстарды оңтайлы бөлу үшін медиа-жоспарды әзірлеуді және таңдалған стратегиялар мен коммуникация арналарының тиімділігін бағалауды қамтиды.

UI/UX Design: Пән пайдаланушылардан нұсқаулықтарды оқуды талап етпейтін интуитивті интерфейстерді құруға баса назар аудара отырып, веб және мобильді қосымшаларды әзірлеуге бағытталған. Студенттер пайдаланушылардың қолданбамен ыңғайлы әрекеттесуін қамтамасыз ете отырып, оңай қабылданатын интерфейстерді құрудың әдістері мен тәсілдерін үйренеді.

Machine Learning and AI: Пән студенттерге деректерді өндіру және машиналық оқыту бойынша білім мен дағдыларды береді. Курс аясында олар деректерді өңдеу мен талдаудың модельдері мен әдістерін меңгереді, сонымен қатар деректерді зерттеушілер мен математикалық модельдерді, алгоритмдерді және деректерді талдау әдістерін жасаушылардың дағдыларын дамытады.

Математикалық модельдеу және статистика: Жылы берілген курста студенттер кәсіби есептерді шығаруға қажетті негізгі математикалық модельдер мен әдістерді тереңдетіп меңгереді. Олар басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін аналитикалық әдістер мен модельдерді қолдану дағдыларын меңгереді, сонымен қатар осы модельдердің сәйкестігін бағалайды және оларды нақты практикалық тапсырмаларға бейімдейді.

Web 3.0: Курс студенттерге Web 3.0 бойынша негізгі білім береді, соның ішінде блокчейн технологияларын пайдалану және NFT жобаларын іске қосу. Студенттер орталықсыздандыру және цифрлық активтерге қатысты жаңа веб-технологиялар мен мүмкіндіктерді түсінуге және олармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін іргелі тұжырымдамаларды меңгереді.

Content Creation: Осы курс аясында студенттер мәтінді, аудио және бейнематериалдарды қоса алғанда, көпқырлы мазмұнды құруды үйренеді және әртүрлі форматтағы мәтіндік материалдарды әзірлеу дағдыларын меңгереді.

Storytelling: Пәнде студенттер логлайн, конспект және сценарий құруды қоса алғанда, идеяларды тұтас сюжеттерге дамытуды үйренеді. Олар идеяларды генерациялау дағдыларын ғана емес, сонымен қатар оларды тартымды және креативті оқиғаларды құрылымдау дағдыларын меңгереді.