Сандық маркетинг

«Сандық маркетинг» білім беру бағдарламасы студенттерге заманауи цифрлық маркетинг әдістері мен құралдары саласындағы іргелі білім мен практикалық дағдыларды береді, бұл оларға онлайн науқандарды сәтті басқаруға, деректерді талдауға және цифрлық ортада тиімді маркетингтік стратегияларды жасауға мүмкіндік береді.

Оқыту тілі: орыс тілі

Оқу мерзімі: 
6В04107 Цифрлық маркетинг, күндізгі оқу түрі – 3 жыл
6В04107 Цифрлық маркетинг, күндізгі оқу түрі (ТжКБ негізінде) - 2 жыл

«Цифрлық Маркетинг» білім беру бағдарламасының миссиясы: Студенттерге цифрлық маркетингте табысты мансап үшін қажетті жоғары сапалы білім мен дағдыларды беру. Біз студенттердің цифрлық маркетинг стратегиялары мен құралдары туралы терең түсінігін дамытуға және оларды осы динамикалық салада жаңашыл ойлауға және этикалық ұстауға шабыттандыруға тырысамыз. Бағдарламаның миссиясы – мәнді маркетингтік стратегияларды құра алатын, саланың дамуына үлес қоса алатын және цифрлық дәуірдің қиындықтарын сәтті шешуге қабілетті мамандарды дамыту.

Білім беру бағдарламасының мақсаты: Цифрлық маркетинг саласында дербес қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, зерттеу дағдылары, инновациялық құралдары мен ақпараттық технологиялары бар бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау. 

Түлектердің оқуды бітіргеннен кейінгі қызмет салалары

Сандық маркетинг және жарнама: Онлайн жарнамалық науқандарды құру және оңтайландыру, сондай-ақ іздеу жүйесін оңтайландыру, мазмұнды маркетинг және деректерді талдау бойынша цифрлық маркетолог ретінде жұмыс істеу.

Әлеуметтік желі: Контент жасау, аудиториямен қарым-қатынас жасау және әлеуметтік медианы жылжыту стратегияларын әзірлеу бойынша әлеуметтік медианы басқару маманы болу.

Аналитика және зерттеу: Түлектер нарықтық зерттеулер жүргізу, пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау және маркетингтік стратегиялардың тиімділігін бағалау арқылы деректерді талдаушы ретінде жұмыс істей алады.

Өнім мен брендті басқару: Брендті басқаруға қатысу, өнімдер мен қызметтерге арналған маркетингтік стратегияларды әзірлеу және бірегей бренд бірігейлігін жасауға қатысу.

Маркетингтік кеңес беру және агенттіктер: Тұтынушыларға сараптамалық кеңес беру және маркетинг қызметтерін ұсына отырып, консалтингтік фирмаларда немесе маркетингтік агенттіктерде жұмыс жасау.

Кәсіпкерлік: Цифрлық маркетинг саласында агенттік немесе стартап арқылы өз бизнесін құру.

Білім беру және оқыту: Білім беру саласындағы мансапты таңдап, оқу орындарында цифрлық маркетинг бойынша оқытушы немесе лектор болу.

Стартаптарды талдау және кеңес беру: Түлектер бағалауға маманданып, маркетинг пен өсу саласындағы стартаптарға кеңес бере алады.

Осы бағдарламаның түлектері келесідей дағдыларды игереді

1.  Сандық маркетингті терең түсіну:

  • Сандық маркетингтің тенденциялары мен тұжырымдамаларын талдау.
  • Тиімді онлайн-жылжыту принциптері мен әдістемелерін зерделеу.

2.  Маркетинг стратегияларын әзірлеу:

  • Маркетингтік жоспарлар құру, мақсаттар мен тактиканы анықтау.
  • Мақсатты аудиторияны және брендтің орналасуын анықтау.

3.  Зерттеулер жүргізу және деректерді талдау:

  • Нарық пен бәсекелестерге маркетингтік зерттеулер жүргізу.
  • Пайдаланушылардың мінез-құлқы мен науқандардың тиімділігі туралы деректерді талдау.

4.  Сандық Маркетинг құралдарына ие болу:

  • Google Ads және Facebook Ads сияқты жарнамалық платформаларды басқару.
  • Google Analytics сияқты аналитикалық құралдарды қолдану.

5. Әлеуметтік желілермен жұмыс істеу:

  • Контентті құру және әлеуметтік медиа профильдерін басқару.
  • Әлеуметтік желілерде жарнамалық науқандарды іске қосыңыз және оңтайландыру  

6.  Жобаларды басқару және басқару:

  • Топпен және клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасау.
  • Маркетингтік жобаларды жоспарлау және басқару.

7.  Цифрлық маркетинг саласында өз бетінше жұмыс істеу:

  •  Өзінің маркетингтік стратегиялары мен брендингін дамыту.
  •  Тәуелсіз консультация немесе кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру.

8.  Маркетингтің этикалық және құқықтық аспектілерін түсіну:

  •  Жарнамалық қызметте этикалық стандарттарды сақтау.
  •  Цифрлық маркетингке байланысты құқықтық нормаларды білу.

Негізгі пәндер:

ИТ-стартап 1/2: Студенттерге идеяларды генерациялауды, құнды ұсыныстарды әзірлеуді, бірегей артықшылықтарды анықтауды және гипотезаларды растауды үйренуге мүмкіндік береді. Олар пилоттық кезеңнен өтіп, өз жобалары үшін жұмыс прототиптері мен MVP жасайды.

Python  —  деректерді талдау және визуализациялау: Оқушыларға Python арқылы деректерді талдау және өңдеу дағдыларын береді, бұл оларға әртүрлі салалардағы ақпаратпен сәтті жұмыс істеуге, деректерді жақсы түсіну үшін визуализация жасауға және аналитикалық дағдыларды қажет ететін мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

Online Services: Пән студенттердің бұлтты есептеулер технологиясы туралы теориялық және практикалық білімдерін дамытуға, бұлтты технологияларды бизнеске практикалық енгізу дағдыларын қалыптастыруға және осы саланың құралдарын меңгеруге бағытталған. Тренинг нәтижесінде студенттер бұлттық қызметтерді құруды, бар бұлттық шешімдермен жұмыс істеуді және IT процестерін оңтайландыру үшін бұлтты есептеулерді қолдануды үйренеді.

Интернет-маркетинг құралдары және веб-аналитика: Пән қазіргі интернет-маркетинг әдістерін, соның ішінде SEO, әлеуметтік медиа жарнамасы және контекстік жарнаманы үйретеді. Студенттер компанияның нақты кейстері бойынша тәжірибеден өтіп, интернетті жылжыту саласында практикалық дағдыларды дамытады.