Маркетингтік және әлеуметтік зерттеулер саласындағы студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының екінші халықаралық конкурсы
2015 жылғы 15 қазанда маркетингтік және әлеуметтанулық зерттеулер саласындағы студенттік ғылыми-зерттеу жұмыстарының екінші халықаралық конкурсы басталды, оның ұйымдастырушылары КАПИОР және "Алматы Менеджмент Университеті" ТБУ болып табылады.
"Алматы Менеджмент Университеті" ТБУ – "Алматы Менеджмент Университеті" коммерциялық емес білім беру мекемесі, әлемдік деңгейдегі бизнес мектебі, Орталық Азиядағы бизнес-білім беру және бизнес-зерттеулер саласындағы көшбасшы, Қазақстан Республикасындағы 1-ші бизнес-ЖОО.
КАПИОР-қоғамдық пікір мен нарықтың кәсіби зерттеушілерінің қазақстандық қауымдастығы. 2002 жылдан бастап жұмыс істеу кезеңінде КАПИОР халықаралық деңгейде танылған ұйымға айналды, оның мүшелері "BISAM Central Asia"," БРИФ"Әлеуметтік және маркетингтік зерттеулер агенттігі, қоғамдық пікірді зерттеу орталығы ("ЦИОМ")," Санж "зерттеу орталығы," ISAS "маркетингтік агенттігі, МҚК," EXIMAR " ЖШС және т. б. болып табылады. Ол Қазақстан Республикасының жетекші маркетингтік және әлеуметтанулық ұйымдарын біріктіреді.
Маркетингтік және әлеуметтанулық зерттеулер саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының екінші халықаралық студенттік конкурсын өткізудің мақсаты зияткерлік әлеуетті қалыптастыру және студенттердің шығармашылық бастамасы мен талдамалық ойлауын дамыту болып табылады.
Конкурсқа қатысуға жоғары оқу орындарының барлық ниет білдірген студенттері шақырылады.
Конкурсты өткізу ережелерімен конкурс туралы ережеде немесе сайттарда танысуға болады www.almau.edu.kz, www.kapior.kz.