Жаңалықтар

March, 09

Студенттік жұмыстар конкурсы - НҚПҚЗҚА

4 наурызда  Алматыда «ЖАС ЗЕРДЕ» әлеуметтану және маркетинг саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының II Халықаралық студенттер конкурсының жеңімпаздары анықталды.

4 наурызда  2016 жылы  «ЖАС ЗЕРДЕ» әлеуметтану және маркетинг саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының  II Халықаралық студенттер конкурсының финалы өтеді, ұйымдастырушылар Нарық пен қоғамдық пікірді кәсіпқой зерттеушілердің Қазақстандық  ассоциациясы  (НҚПҚЗҚА) және Алматы Менеджмент  Университеті (AlmaU) болып табылады. Қосымша ұйымдастырушылар – Қазақстан әлеуметтанушылар ассоциациясы,Маркетологтар  Гильдиясы.

Жұмыстарды финалдық қорғау Алматы қаласында, Almaty Management University (бұрын  МАБ) өтеді.

Кокурсты өткізу мақсаты – аса маңызды салалардағы дербес зерттеулерге қолдау таныту, студенттердің аналитикалық ойлауы мен зияткерлік әлеуетін қалыптастыру болып табылады.

«Конкурсқа 3 елдің 11 қалаларынан 69 студенттік топ қатысты: Қазақстаннан, Ресейден және  Украинадан қатысты деп атап өтті  Александр Рузанов,  НҚПҚЗҚА президенті: Студенттер әртүрлі тақырыпта: маркетингтегі  инновация, ұлттық идеология және елдің  бренд, экологиялық қауіп, жасыл  технологиялар, әлеуметтік мәселелерді зерттеу, олардың шешімін іздеу, әртүрлі нарықты – фаст-фудтан бастап ұялы байланыс нарығын зерттеу бойынша жұмыстар атқарды.  Жұмыс деңгейі таза студенттіктен  енгізуге дайын жоғары кәсіпқой деңгейге дейін болды.  Финал өте қызықты  болатындығына сенімім мол» - деді.

Кокурстың бірінші туры  online-форматта болды. Жіберілген жұмыстарды сраптау нәтижелері бойынша финалдық турға 22 топ шықты.    Финал студенттер арқылы дайындалған зерттеу жобаоарын қорғаумен шектелмейді, қызықты шеберлік кластары ұысынылатын болады.

Жұмыстар  конкурсында әділ қазы мүшелері ретінде атақты практиктер шақырылды, олардың арасында аса ірі Қазақстандық зерттеу компанияларының,  Гильдеи Маркетологтар,  Қазақстандық әлеуметтанушылар ассоциациясының, Қазақсатндық әлеуметтанушылар,   Kcell компаниясы және қайта құру және дамыту   Еуразиялық  Банк өкілдері де бар.

Конкурстың жабылу салтанатында маркетинг және әлеуметтану секцияларының аталымының жеңімпаздары мен жүлдегерлері анықталатын болады, олар бағалы сыйлықтармен және дипломдармен марапатталады. Сонымен қатар әртүрлі аталымдар бойынша демеушілерден жүлделер қарастырылған.

Жаңа  ойлар, инновациялық шешімдер,  креативті тәсілдер  – бұның барлығында Алматы Менеджмент Университетінде  4 наурызда көре аласыздар.

ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР:

Нарық пен қоғамдық пікірді кәсіпқой зерттеушілердің Қазақстандық  ассоциациясы  (НҚПҚЗҚА)  –   2002 жылы құрылды, Қазақстанда жұмыс жасайтын 7 зерттеу агенттіктерін біріктіреді:  (Бисам, ЦИОМ, БРИФ, САНДЖ, ИСАС, Гфк Казахстан, Eximar).  Президенті – Александр Рузанов, атқарушы  директоры – Марина Самохвалова.

Алматы Менеджмент Университеті (AlmaU, ранее МАБ) – әлемдік деңгейдегі кәсіпкерлік, әлеуметтік жауапты  университет.   Президенті – Асылбек Базарбайұлы Қожахметов.

Бөліс: